lördag 2 januari 2010

2 Janurai,med kompis..

Hej bloggen !!
Är med en kompis nu,ja alltså vi har gäster och aa min kompis är gäst!?
Hahaa,jaja men vi har typ tråkit så vi satte oss vid datan,hon ska snart få logga in på gSm,vilket jag inte vill :@ För jag är en gSm nörd (haha nää?) SkojjaSkojjaSkojja *Asgarv* Närå hon ska få loga in <3

Men typ aa....KOMMENTERA !!!
Fast alltså,bara bra saker (Angel)
Smile (:
Men öh typ.....Var på Disney on ice ju idag?
Så jag ska väl lägga ut några bilder tror jag...!

Jag ska byta hår på gSm, när man samlat över 300 gp då.... :D

Men nu ska Rotatoulie få logga in på sin modell

(Rotatoulie heter något annat,Mitt smekN på henne)

Xx

Och massamassa Kramar eran Murluc !! C:

Have Funn,och glöm inte att kommentera!,särskilt du (F.S)
Vet att du skulle kolla min blogg så kommentera!!? :o

PuussXKramO (::

Hejsvejs <33

1 kommentar:

  1. haha, jag kommenterar gumman! :)
    läs min blogg då : www.sjoholms.blogg.se
    puss på dig,

    SvaraRadera